Šilutės lopšelio-darželio „Žvaigždutė“ ir Alytaus lopšelio-darželio „Volungėlė“ vadovų, jų pavaduotojų ugdymui ir mokytojų kvalifikacijos tobulinimo programa „Ugdymo proceso stebėsena – ugdymo kokybės link“.
Programos tikslas – skatinti nuolatinį profesinį tobulėjimą ir užtikrinti, kad ugdymo procesas būtų orientuotas į individualius mokinių poreikius, padedant jiems pasiekti geriausių rezultatų.
Pastaruoju metu visuomenėje vis aktyviau diskutuojama apie ikimokyklinio ugdymo įstaigos kokybinius pokyčius ir jų rezultatus. Koks ugdymo turinys atliepia vaiko (ugdytinio) poreikius? Ar ugdymo procese užtikrinama ugdymo kokybė?
Pastebėta, kad kalbant apie ikimokyklinio ugdymo kokybę, daugiausia dėmesio skiriama ikimokyklinio ugdymo programą realizuojančio pedagogo veiklos pobūdžiui, jo asmeninėms ypatybėms, ugdymo proceso modeliavimui, tačiau per mažai gilinamasi į ikimokyklinio ugdymo kokybę.
Ugdymo proceso stebėsena yra būtinas komponentas siekiant užtikrinti kokybišką ir efektyvų mokymąsi. Sumažinant pažangumo ir įsitraukimo spragas, ugdymo proceso stebėsena leidžia kurti tinkamą mokymosi aplinką ir stiprinti mokytojų bei mokinių tarpusavio ryšius. Ši programa skirta mokytojams, kurie nori gauti gilesnių žinių apie stebėsenos metodus, įrankius ir jų taikymą kasdieniame ugdymo procese.